Wikia

Carmen Waterslaeghers
Carmen

Acteur

Loes Van den Heuvel

Debuut

Nieuwe Truitjes

Einde

Kampioen zijn blijf plezant

Geboorte

6 april

Beroep

Poetsvrouw
Uitbaatster krantenwinkel (voormalig)
Uitbaatster frituur (voormalig)
Belspelpresentatrice

Gehuwd met

Xavier Waterslaeghers

Familie

Juul Vandormael (vader)
Agnes Vandormael(moeder)

Carmen Virginie Philomène Vandormael of ook bekend als Carmen Waterslaeghers is de echtgenote van Xavier Waterslaeghers . Ze is een zeer temperamentvolle vrouw.

Familie en liefdeslevenEdit

Carmen is de enige dochter van Juul en Agnes Vandormael. Haar vader Juul is een jaloers type en schipper van beroep. Agnes, haar moeder, is het evenbeeld van haar dochter en dus net zo temperamentvol als haar. 

Op een gegeven moment kreeg Carmen haar eerste relatie met een zekere Lesley Dedecker. Deze relatie bleef echter niet duren en Carmen huwde uiteindelijk met Xavier Waterslaeghers. Als huwelijksreis logeerden ze voor 3 weken op camping Marina. Hun huwelijk bleef kinderloos, maar Carmen adopteerde een hondje Nero, die ze beschouwt als haar eigen kind. Ook heef Fernand Costermans een oogje op haar, maar ze beantwoordt zijn avances niet. Soms maakt ze misbruik van zijn gevoelens om iets te bereiken.

BeroepEdit

Carmen heeft meer dan 20 jaar lang als poetsvrouw voor Balthasar Boma gewerkt. Ze is al meermaals gestopt met die job, maar telkens kwam ze opnieuw werken bij Boma. Naast het poetsen, baatte Carmen ook verschillende zaken uit. Eerst opende ze in reeks 6  een krantenwinkel , waardoor het koppel tijdelijk verhuisde. In reeks 12 sloot ze de deuren. Daarna had Carmen van reeks 13 tot reeks 16 een frituur. Die werd opgekocht door een frietkotmuseum. Beide zaken waren eigendom van Boma.

In reeks 21 komt Carmen haar droom in vervulling. Ze stopt met poetsen bij meneer Boma en wordt belspelpresentatrice. De voormalige poetsvrouw schopt het zelfs tot Bekende Vlaming. Met behulp van media-agent Aimée Dedecker maakt ze haar eigen magazine: de Carmen. Uiteindelijk blijkt het dat de man een oplichter is en met al het spaargeld van Carmen en Xavier er van door is gegaan.

VerhaallijnenEdit

Binnenkort

Binnenkort

Binnenkort

Binnenkort

Binnenkort

Binnenkort

Binnenkort

Binnenkort

Binnenkort

Binnenkort

Binnenkort

Binnenkort

Binnenkort

Binnenkort

Binnenkort

Binnenkort

Binnenkort

Binnenkort

Binnenkort

Binnenkort

Binnenkort

QuotesEdit

TriviaEdit

  • Carmen is geboren op 6 april. Haar sterrenbeeld is een Ram.
  • Aanvankelijk dronk Carmen een 'filterke' en rookte ze sigaretten. Later werd dat porto en sigaren.
  • Loes Van den Heuvel (Carmen) zou oorspronkelijk de rol van Pascale spelen en Danni Heylen (Pascale) de rol van Carmen. Uiteindelijk wisselde de twee actrices van rol. 

Around Wikia's network

Random Wiki