Wikia

In 2011 leek het verhaal van onze geliefde voetbalploeg na 21 jaar uitverteld. Zo'n 2 jaar later maakten de Kampioenen een come-back op het witte doek en dat was nog niet genoeg... Ter ere van het 25-jarig jubileum kwam er een tweede film in de cinemazalen in het najaar van 2015. In december 2017 kwam de nieuwe, 3e film genaamd 'For Ever!'. Deze speelt af in Afrika, opzoek naar spelers om FCDK en hun nieuwe locatie - want de vorige was afgebrand (FCDK2) - te versterken. Goede spelers zoeken in Afrika is het doel. DDT is ook van de partij, met zijn nieuwe infrastructuur.  Komst 4e (en hoogstwaarschijnlijk laatste film) Laten we het einde van de vorige film (alle Kampioenen zijn oud, Paulientje is jongvolwassen) vergeten... Een film dat zich nu afspeelt in België; binnenland. Niet buitenland dit maal. Met als einde Aalst Carnaval.

Films Edit

Komst: 4e film - Viva BomaEdit

Er is een vierde film opkomst, Viva Boma. Dit zal de 4e (en hoogstwaarschijnlijk de laatste) film zijn van de Kampioenen. De Kampioenen blijven in binnenland, België. Het einde zal gevierd worden tijdens Aalst Carnaval.