Wikia

Fcdk bios oscar img.jpg

Oscar Crucke was de echtgenoot van Pascal De Backer en trainer van F.C. De Kampioenen. Hij is de vader van Bieke Crucke en Ronaldinho.

FamileEdit

Oscar zijn vader heet Amadee Crucke en was een beenhouwer. In zijn vrije tijd deed hij veel aan goochelen tot grote ergernis van Oscar. In zijn afwezigheid heeft hij een onenightstand gehad met Goedele in Duitsland, waar Ronald het gevolg van is.

VoetbalEdit

Voetbal is altijd zeer belangrijk geweest voor Oscar. Toen hij jong was, heeft hij nog voor het Nationale Beloften-elftal van België mogen spelen. Nadien is hij trainer geworden van F.C. De Kampioenen. Hier was hij ook niet zo succesvol in en hoewel hij zeer hard probeerde zijn ploeg profesioneel te trainen, lukte het hem niet om de spelers te motiveren. Hij werd vervangen door Xavier Waterslaeghers na z'n vlucht naar Tenerife.

EindeEdit

Op het einde van het vierde seizoen hebben we twee eindes:

  • In het eerste einde tovert Xavier, Oscar weg, maar dit einde wordt niet meer uitgezonden omdat er kritiek op kwam.
  • In het tweede einde gaat Oscar zijn vader en de moeder van DDT achterna naar Tenerife om te voorkomen dat zij daar een relatie zouden beginnen. Dit einde wordt tegenwoordig getoond.

In het begin van het vijfde seizoen blijkt dat Oscar lid is geworden van de sekte Hare Krishna's in Kathmandu, Nepal. Hij vertrok ernaartoe en verliet zijn gezin.

ComebackEdit

In de tweede film van oktober 2015 wordt hij gevonden in een sekte in India en komt hij te weten dat hij (groot)vader is.

Around Wikia's network

Random Wiki