Wikia

DeKampioenen-BenRottiers-Pol.jpg-for-web-normal

Pol De Tremmerie is de trainer van fc de kampioenen en leraar Biologie. Hij heeft een relatie met Doortje Van Hoeck.

AfrikaEdit

Pol heeft een 5 jaar in Congo Ouagadougou geleefd. Daar gaf hij les aan kinderen. Toen hij naar daar ging had hij een relatie met Chris De Man. In het 5 de seizoen komt hij terug naar Belgie, waar hij boven de garage van zijn nonkel gaat wonen. Daar ontmoet hij ook doortje en Xavier die hem overtuigt om bij fc de kampioenen te komen spelen. Pol heeft ook een plan international kind in Afrika genaamd Marie Jose. Ze komt op bezoek in België in het 19e seizoen. Hij is zelf achteraf ook nog een paar keer naar Afrika geweest. De laatste keer was om de twintigjarig verjaardag van de school te vieren die hij heeft opgericht in Afrika.

Fc De KampioenenEdit

In het 5 de seizoen werdt hij de nieuwe spits van fc de kampioenen. Tijdens het 9 de seizoen raakt hij gebleseerd en moet hij noodgedwongen stoppen met voetbal. Omdat hij niet meer kan voetballen, stellen de kampioenen hem aan als trainer. Door deze functie gekregen te hebben, geraakt Pol verslaafd aan voetbal. Pol is ook een tijdje de penningmeester geweest Hij is ook al een paar keer trainer afgeweest maar uiteindelijk is hij nog altijd trainer van Fc De Kampioenen.

LiefdeslevenEdit

Voor hij naar Afrika vertrok had hij een relatie met Chris De Man maar deze wou met hem niet mee verhuizen naar Afrika en daarom hebben ze hun relatie beeinddigd. Toen hij in het vijfde seizoen terug komt uit Congo leert hij doortje kennen en begint hij er een relatie mee. In het 21 ste seizoen vraagt Pol Doortje eindelijk ten huwelijk. Zij wou immers al lang trouwen met hem.

WoningEdit

Eerst heeft hij gewoond boven de garage van zijn nonkel Dimitrie. Nadat deze in de gevangenis belande werdt hun nieuwe huisbaas BTW. Nadat deze verhuisde hebben ze nog even in loft gewoont met als huisbaas Fernand Costermans. Dan hebben ze een hoeven gekocht maar die bleek zonder bouw vergunning gebouwt te zijn en toen zijn ze noodgedwongen ingetrokken bij Pascal. Na een tijdje bij pascal gewoont te hebben verhuizen ze naar een appartement. Na 8 jaar in het appartement gewoont te hebben worden ze uit het appartement gezet omdat de huisbaas het appartement wilt verhuren aan zijn dochter. Daarom moeten ze noodgedwongen gaan wonen in een caravan van Fernand. In het 21 ste seizoen kopen ze een half afgewerkt huis waar ze nu nog altijd in wonen.

Around Wikia's network

Random Wiki