Wikia

TitelEdit

Xavier gekwetst

Speciale gebeurtenissenEdit

geen

Speciale personage'sEdit

  • Meneer flurion( de persoon waar Boma een nieuwe keeper bij besteld).

Locatie'sEdit

  • Veld
  • Garage DDT
  • Huis Xavier en Carmen
  • Café
  • Villa Boma

VerhaalEdit

De aflevering begint met de ploeg dat aan het trainen is op het veld. Wanneer Xavier voor de grap een bal schopt in een plas water waar DDT aan het werken is reageert DDT kwaad en die schiet de bal tegen het hoofd van Xavier. Xavier valt door deze klap buiten westen. Hij wordt naar het café gebracht waar ze hem de eerste hulp geven. Als Xavier wakker wordt reageert hij zeer raar, hij kust bijvoorbeeld Doortje en Pascal omdat hij denk dat ze Carmen zijn. Bomma besluit dat Xavier moet vervangen worden als keeper omdat hij niet meer goed weet wat hij doet. Wanneer Picco en Xavier alleen in het café zijn , biecht Xavier op dat hij niet echt gekwetst , hij wil gewoon een mop uithalen met de anderen. Picco besluit mee te doen met deze mop. Picco gaat ondertussen DDT wat schrik , want deze voelt zicht ondertussen al schuldig omdat hij de bal tegen Xavier zijn hoofd heefd geschopt. Ondertussen probeert Bieke Oscar te overtuigen om in opstand te komen tegen de beslissing van Bomma om Xavier te vervangen. In het café kondigt Bomma aan dat hij Xavier gaat vervangen maar Oscar zegt dat hij dit niet wil en ze kiezen er voor om Xavier in de ploeg te houden. De kampioenen besluiten Xavier een taart geven om hem er bovenop te helpen . Maar wanneer ze die taart willen geven zien ze allemaal hoe Xavier en Picco aan het lachen zijn met de mop die ze hebben uitgehaald. Carmen wil Xavier straffen voor zijn mop door de taart in het gezicht van Xavier te gooien. Maar deze belandt per ongeluk in het gezicht van DDT.

Around Wikia's network

Random Wiki